Skip to content

Financieel administratief medewerker

Nederland, Zuid-Holland, Den HaagFinance

Functieomschrijving


Wat ga je doen?

In deze afwisselende functie ga jij je cijfermatige kennis en inzicht inzetten voor het actief beheren van de debiteuren en crediteuren en het verzorgen van managementrapportages. Daarnaast draag je de verantwoordelijkheid voor het controleren en verwerken van de maandelijkse facturaties en ondersteun je de business controller. Naast het uitvoeren van de reguliere werkzaamheden bieden wij jou voldoende ruimte voor het uitwerken van nieuwe ideeën en initiatieven.


Maar dat is natuurlijk nog niet alles, want verder:

  • Beheer je het financiële systeem Exact Online.
  • Controleer je de urenregistratie van je collega’s en verwerk je de loonmutaties.
  • Optimaliseer je de financiële administratieve processen.
  • Zorg je voor het controleren, verwerken en betaalbaar stellen van de inkoopfacturen.
  • Verwerk je de bankmutaties en declaraties van je collega’s. 
  • Houd jij je bezig met de projectadministratie in LIFT Software. 

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een afgeronde mbo- of hbo opleiding. Heb je dat niet? Dan ben je in ieder geval in het bezit van een PDB of MBA.
  • Minimaal één jaar werkervaring, dit mag ook in de vorm van een bijbaan of stage, in een vergelijkbare functie bij een commerciële organisatie.
  • Je hebt ervaring met werken in Exact Online. 
  • Je bent voor 24-32 uur per week beschikbaar.
  • Je hebt actuele kennis van financiële administratieve processen. 
  • Je hebt een accurate werkwijze en een proactieve en flexibele houding. 


Wat bieden wij jou?

  • Werken in een snelgroeiende organisatie met een open cultuur
  • Persoonlijke én professionele ontwikkeling vinden wij heel belangrijk, vandaar dat wij je de mogelijkheid bieden om (externe) opleidingen en trainingen te volgen.
  • Een passend salaris bij jouw werkervaring. 
  • Een fijne werksfeer met energieke en betrokken collega’s
  • Een goede pensioenregeling. 
  • 24 vaste vakantiedagen, met de mogelijkheid op meer. 
  • Het liefst werk jij vanuit ons kantoor in hartje Den Haag, maar mocht het nodig zijn dan bieden wij jou de juiste middelen om zo goed mogelijk vanuit huis te kunnen werken. 



Wie is BECIS | DIOR?

Wij zijn BECIS | DIOR, hét adviesbureau en opleidingsinstituut op het gebied van informatiemanagement. Ons doel is om met de kennis en ervaring die wij in huis hebben, Rijksorganisaties te helpen hun informatiehuishouding open op orde te brengen. Dit doen we op een manier die écht werkt, voor nu en in de toekomst. Door overheidsinformatie op de juiste manier te bewaren, kunnen o.a. burgers, journalisten, onderzoekers en toekomstige generaties inzicht krijgen in belangrijke keuzes. Op die manier leveren wij een bijdrage aan een beter en mooier Nederland. Met een hecht team van ongeveer 50 adviseurs en informatiespecialisten werken wij iedere dag met enorm veel energie en passie aan uitdagende informatievraagstukken binnen de overheid. Deel jij dezelfde passie voor het vakgebied? Sluit je dan aan bij BECIS |DIOR, dan maken we samen het verschil!

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Ons sollicitatieproces

Heb je een vraag?

Hi, mijn naam is Sharon Emmerig en ik ben één van de recruiters bij BECIS | DIOR. Voor vragen over deze vacature mag je mij altijd een whatsappje sturen of even bellen via 06 12 76 44 82. Past de functie niet bij jou, maar ken je iemand die aan de omschrijving voldoet? Stuur de vacature dan gerust door.