Skip to content

HR-assistent

Nederland, Zuid-Holland, Den HaagHR en Recruitment

Functieomschrijving

Ben jij een enthousiaste, flexibele en proactieve HR assistent en op zoek naar veel verantwoordelijkheid? Solliciteer dan op deze leuke functie en kom ons gezellige HR-team versterken voor 24-32 uur per week in hartje Den Haag!


Je komt te werken in een team dat bestaat uit een HR manager, HR adviseur en drie Recruiters. Samen met de HR manager en HR adviseur ben jij hét aanspreekpunt voor alle medewerkers op het gebied van personeelszaken. Je draagt samen de zorg voor de gehele personeelsadministratie op het gebied van in-, door- en uitstroom van onze organisatie (+/- 130 medewerkers) en je schakelt hierover nauw met teamleiders en recruitment. Jij houdt je o.a. bezig met het opstellen van contracten, verzuimdossiers en rapportages voor het management. Je staat veel in contact met nieuwe medewerkers voor o.a. het tekenen van contracten en het zorgen voor een fijne onboarding.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een aantal facilitaire zaken zoals het bestellen van laptops en telefoons en het beheer van het wagenpark. Tot slot lopen er diverse projecten bij BECIS | DIOR waar we graag jouw ideeën over horen. Jouw betrokkenheid en enthousiasme wordt zeer gewaardeerd.


Naast bovengenoemde taken ga je ook aan de slag met:

  • Het verwerken van persoonsgegevens, salarismutaties, contractverlengingen, functiewijzigingen en declaraties.
  • Beheer van onze rapportages (verlof, verzuim en in- en uitstroom).
  • Bijdragen aan de ISO- en NEN-certificering.


Wat krijg je van ons?

  • Een passend salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.
  • Laptop en IPhone.
  • Persoonlijke én professionele ontwikkeling vinden wij heel belangrijk, vandaar dat wij je de mogelijkheid bieden om (externe) opleidingen en trainingen te volgen.
  • Werken in een organisatie waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat.
  • Enthousiaste en gezellige collega’s.
  • 24 vakantiedagen met de mogelijkheid op meer.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Thuiswerkvergoeding en de faciliteiten om prettig vanuit huis te kunnen werken.
  • Reiskostenvergoeding.

Vereisten

Jij beschikt over?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt ervaring met het opstellen van contracten en het bijhouden van de personeelsadministratie.
  • Je beschikt over een afgeronde mbo/hbo- opleiding, bij voorkeur in de richting HR of personeel en arbeid.
  • Je bent woonachting in omgeving Den Haag.
  • Je bent beschikbaar voor 24-32 uur in de week.
  • Je bent goed in samenwerken, werkt gestructureerd en hebt een flexibele houding.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Ons sollicitatieproces

Heb je een vraag?

Hi, mijn naam is Sharon Emmerig en ik ben één van de recruiters bij BECIS | DIOR. Voor vragen over deze vacature mag je mij altijd een whatsappje sturen of even bellen via 06 12 76 44 82. Past de functie niet bij jou, maar ken je iemand die aan de omschrijving voldoet? Stuur de vacature dan gerust door.